Gnälligt

Den här dagen har jag till större delen tillbringat i en lastbil, tillsammans med maken. Har sovit dåligt natten som var pga värk, så när hans klocka ringde så gick jag oxå upp... Lika bra, istället för att bara ligga o vrida sig i sängen...
Har haft ont i vaden o framförallt knäet hela dagen. Vaden känner jag "bara" av när jag går eller möjligtvis försöker mig på att ta några snabbare steg, som liknar spring... Men knäet har värkt hela j-a dagen. Blir galen på det här. Snart är det nog dags att kontakta läkare!

Hämtade hem dottern från korttids o shit vad hon varit jobbig sen hon kom hem. Gnällt o skrikit hela tiden!!! :-( Antar att det beror på att hon är extra trött efter medicinhöjningen i måndags.. (Inget de märkt av på korttids).
Men förhoppningsvis har det god effekt på hennes kramper. Brukar ju iaf ge det.

Som ni kanske förstår så har det inte gått så bra med maten idag. Skitsvårt att äta bra o näringsrik mat, när man är på rull hela tiden. O eftersom att det blev ett spontant "medåkande" så fanns inte tiden till att fixa någon vettig matsäck...

Nu ska jag ta o lägga mig på soffan o slappa i 45 min, innan jag får gå o sova!
Kram o god natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Idag var hon iaf glad som en lärka den lilla sötnosen...=)

Kul att se er.

kram,kram

2010-07-01 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0