Day one

Känner att detta nog inte kommer gå så galant som jag hoppas.
Blir ju en hel del tid att spendera här framför datorn, för att få koll på hur jag ska lägga upp kosten från dag till dag.
Hoppas att jag trots allt vänjer mig o klarar av det.

Till frukost idag åt jag 1skiva Frökuse, 1 Wasa Delikatess, 2tsk becel, 1 skiva rökt skinka, 1 ostskiva, 2 paprikaringar, 2dl apelsinjuice o 3dl vatten. 315kcal...

Till lunch fick det bli en egengjord hamburgare med köpt hamburgerbröd, sallad, 1 ostskiva, gurka, 1msk dressing och 3dl vatten. 493kcal.

Till middag blir det köttbullar o makaroner o lite ketchup. Till efterrätt äter jag ½ honungsmelon. Blir drygt 600kcal. Har ingen "riktig" siffra att ge er än. Men det kommer ikväll...

Snart ska vi åka o hämta hem dottern. Sen blir det en promenad på 60min. Mysigare att gå med sällskap, även om det "bara" är dottern som sitter i sin rullstol o skramlar med sina leksaker.
Hade tänkt att åka o gympa på F&S ute-gympa i Vilsta ikväll, men jag testade lite här hemma på gräsmattan o det gick inte ens 1 min förrän det värkte i vaden o det kändes som att smalbenet skulle gå av... :-(
Så då får det bli en promenad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0