Dagen före dagen

Gårdagen gick kanon!!
Fick i mig 2,5liter vatten. Var ute på en 30min "joggingvända" (varvade rask gång/jogging).
O det totala kcal-intaget blev 1550kcal. Motionerade bort 480 av dem... :-)

Imorse fick jag sovmorgon igen. Min lilla juvel vaknade inte förrän maken var i badrummet o stökade. Tror då att kl var typ tio över fem. Sen sov vi vidare ända till kvart över sex.

Efter frukost o diskning passade vi på att åka till stan o handla, tanka bilen o lämna tillbaka ett "tittut-skåp" till Näckrosen.. O min lilla juvel var sååå duktig o snäll hela tiden. Började gno sig lite i ögonen när vi hade 5km kvar hem. Lade henne för middagsvila efter att vi plockat in alla varor. Somnade på ca 2 min o sover ff.. :-)

När hon vaknar ska vi gå en promenad, sen blir det mys på filten o kanske ett bad i hennes nya pool.
(Medans hon myser, passar jag på att köra ett litet träningsprogram bredvid henne.)

Jävlar anammat är fortfarande kvar o det känns bara såå sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0