Dagen efter

Vi hade en lugn o städad midsommar. Drack ett par lättcider till maten o maken drack kanske 3 folköl under kvällen. Min bror var här o vi satt o spelade UNO på kvällen. Avslutades med att brorsan åkte på stordäng!! :-)

Idag har jag haft sovmorgon o nu sitter jag o väntar på att vi ska få besök. Vårt lillla gudbarn ska komma o hälsa på. Mysigt!

Mitt kcal-intag igår då. Tror att det blev KATASTROF!! Men jag struntar i det o går vidare idag. Har stramat upp mitt kcal intag oxå. Tycker att det är för slappt med nästan 2000kcal per dag, så nu blir det istället 1400kcal..

O löp-träning är bara att GLÖMMMMA!!! :-( Hade svinont i torsdags o även igår. Idag känns det sådär, så jag får vänta ännu längre innan jag kan börja springa igen... BLÄÄÄÄ!!!! Är ju så förbaskat tråkigt att bara gå!! O cykla funkar väl, men vi har inga bra rundor här ute. Är ju bara på runt 20-30 min. Alldeles för kort för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0