Beslut

Eftersom att jag ff inte är bra i benet/knäet så skippar jag att springa tjejmilen i år... Men har det som mål till nästa år o då ska jag fixa det under 60min.
Jag vill inte känna stressen o pressen över att klara detta i år o då kanske göra mig ännu mer illa.. Så därför skjuter jag upp målet till nästa år, med en liiiten tår i ögat. Har verkligen sett fram emot att springa!!

Har varit väldigt tyst sista dagarna o inte pratat så mycket. Men jag har "gått in i mig själv". Mår ff ganska dåligt, trots att jag tagit det lugnt o mest legat ute på en filt o antingen solat eller legat bredvid dottern på hennes filt i skuggan..
En anledning till att jag mår som jag gör, kan vara att dottern mår SKIT just nu. Krampar flera ggr per dag o så har vi inte haft det på flera år! :-(
Har varit in o tagit prover på henne, men det tar 2 v innan svaret kommer...
Så vi får väl vänta o se vad de visar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0