Attschooo!

Hej o hå, vad gräsallergin har slagit till! Nyser mest hela tiden o näsan bara rinner o rinner...

Idag har det gått kalasbra med maten, känns det som iaf... Jag kan inte säga hur många kcal jag har stoppat i mig, för viktklubb.se ligger nere idag för genomgång...  Blev 1 mjuk smörgås med rökt skinka på & 1 hård smörgås med messmör på till frukost. Till lunch åt jag köttfärspaj. Den vet jag iaf kcal-mängden i. 600kcal...
Till middag idag har maken beställt tacopaj. Så den ska jag snart ta o börja med.

Jag var inne på att åka o träna ikväll, men som jag snorar o nyser så skippar jag det. Jag o dottern var ute o promenerade i 65min imorse. O jag funderar på att ta en kortsväng ikväll, när hon somnat, alldeles ensam o sortera tankar som bara "fladdrar" runt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Prosit!

2010-06-22 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0