Återblick

Nu har jag mått skapligt bra i några dagar, så då är det väl dags att ta tag i sig själv igen o börja fokusera på det jag vill uppnå.

Satt precis o kikade tillbaka på de mål jag har för det här året o det ser inte så jättebra ut. Visst, jag har gått ner ca 5 kg, men motionerar inte så mycket nu, när jag är skadad o sockerberoendet är jag inte av med så det måste det verkligen jobbas på.

Har haft många tankar i helgen om hur jag ska gå vidare… Så jag ska sätta mig ner idag o skriva upp dem o se vad jag kommer fram till. Kommer nog bli så att jag börjar räkna kcal. Det är ju det absolut enklaste medlet att ta till o det är ju det allt handlar om. Färre kcal in!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får hoppas att det är de säger - efter regn kommer solsken....

Kramar i massor till dig vännen.

2010-06-14 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0