Åt skogen...

Jag har fått typ ryggskott, efter promenaden i tisdags... Hade collegetröja runt midjan med mobilen i fickan på tröjan o antagligen gick jag o vred mig o spände mig för att mobilen slog i benet hela tiden..
Sen dess har det inte blivit mycket motion här. Känner mig som en gammal tant när jag lunkar omkring här hemma.
Kcal igår gick iaf bra. Idag blir det sämre. Maken min  har varit till stan o då köpte han med sig kebabtallrik hem. Så det blir en dag med alldeles för stort kcal-intag idag.
MEN, jag har iaf börjat att renovera vår kökssoffa. Har slipat den färdigt o målat ena delen 1 gång.
Vi började med att sprutmåla, men det gick åt helvete så den andra delen får jag slipa igen imorgon o sen blir det målning traditionellt med penseln.. Maken har ju lackat både bilar o traktorer med spruta, men det här gick inte. Färgen "klumpade" sig på en gång o vi har ju ändå varit iväg o handlat av proffs... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0