Yes yes yes!

Fick äntligen hämta hem vår stora bil idag. Men det var med nöd o näppe att den blev färdig!
Summan av renoveringen blev knappt 4200kr.
Blir vansinnig bara jag tänker på Landrins bil här i stan som sade att det skulle kosta 20 000kr! Svin!!! AC:n funkar kanon nu, trots att de inte bytte kondensorn, som enligt Landrin var paj, men som "bara" är sliten o jävlig. Men är det nu så att den går sönder för oss under sommaren/hösten så blir det en kostnad på ca 4-5000kr om vi byter den på Branzells i Västerås. O det är klart vi gör. Om ni inte fattat det än så avskyr vi Landrins Bil här i stan... *ARG*

Så ikväll hade jag tänkt att fira med cider o lite snask, men jag har såna kramper i magen att jag kanske inte törs. Missade att ta middagstabletten vid kl 13 o maken kom på det vid 17-tiden, 4 timmar för sent. Tog den då genast på tom mage. Var väl inte det klokaste måste jag säga, men så blir det ibland när man inte riktigt använder nöten man har mellan axlarna...

Förresten. Vi var ute o gick en promenad med dottern på em o då provade jag att jogga några meter. Gick bra. Fick inte ont då o inte efter heller. Så nästa vecka satsar jag på att försöka komma igång med det igen. Åh, vad skönt det ska bli. Ska dock ta det väldigt lugnt, som jag säkert tjatat om tidigare. Blir att följa ett 12 veckors program för att klara av att springa 30 min i ett sträck. O sen gå över på mil-programmet.

Nu ska jag njuta av tystnaden ett tag o sen inta ryggläge i soffan till Postkodkampen o sen Diamond League. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0