Vuxna människor??

Denna morgon startade med värk o en grinig dotter... Suck!
Vi begav oss till Tuna Park för att hämta ut medicin till dottern o när vi ändå var där, så passade vi på att gå en sväng på det "riktiga" köpcentret... Då var juvelen go o glad o busig!! :-)
Tack A för den lilla pratstunden!!
Fick med mig 2 par shorts hem från H&M. Så nu ska jag inte behöva svettas ihjäl i helgen pga det iaf.

Jag märkte på Tuna att det inte var rätt dag för mig att gå där idag. För det kändes som att ALLA människor stirrade ut mina lilla tös. Varför??? Är det så förbaskat svårt att se att hon är handikappad. Idag var en sån dag då jag bara inte orkade ta allt tittande. Barn har jag överseende med, för de vet inte, men fullt vuxna människor borde väl begripa mer!?!? Eller????

Kcal-intaget igår översteg jag med 400kcal över min rekommenderade "dos". Men idag har jag 100kcal kvar att äta för. Men jag tror att jag skippar det... :-)
Om jag inte har så förbaskat j-a ont imorgon tänkte jag försöka mig på att ta en promenad. Iaf 30min...
Nu ikväll efter att ha klippt de 2 små gräsmattorna, så har jag så ont att jag knappt kan stödja på benet o beröring är inte heller så trevligt... Ajajajaj!!!


Kommentarer
Postat av: Monika

så jäkla dåligt av vuxna människor att stirra, så gör man inte. Jag tycker allvarligt att du ska ringa till VC och får en tid för du kan inte ha sådär ont längre, du måste ju kunn agöra vardagssysslor utan att få svinont ju...ring nu!! Puss och Kram

2010-07-02 @ 08:47:33
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0