Söndag o tankar

Så har då helgen SPRUNGIT iväg.

Har förvisso haft en alldeles underbar helg. Igår tog vi med lilla dottern på en "shoppingvända" i Strängnäs och Hedlandet. Jättenöjd o glad o go tös hela tiden!

O imorse tog hon sovmorgon. Maken gick in till henne vid 5 o sen somnade de om o sov ända till kl 7! FUSK!!!! Det gör hon aldrig för mig. :-(
Dessutom har hon vägrat sova middag idag. O har ändå varit världens mysigaste lilla tjej.
2 dagar i rad nu, har vi kunnat äta middag tillsammans, jag o maken, o lillskruttan har suttit med vid bordet o busat. (Ni som inte känner oss kanske tycker detta låter konstigt, men dottern är 4½ år o får sin "mat" via knapp på magen. Vägrar att äta via munnen.)

Imorgon äter jag äntligen sista tabletterna. Sen jäklar vill jag ut o springa igen. LÄNGTAR verkligen!!!!
Idag har jag ägnat mig åt att skriva ut löp-program för 5km löpning på 12 veckor. O så har jag letat reda på ett styrkeprogram som jag ska satsa på att köra 3 dagar i veckan.
Vill verkligen få en snygg o vältrimmad kropp, även om det kommer ta låååång tid innan jag är där. Men ju tidigare jag börjar, ju fortare kanske jag kommer dit. Så imorgon sätter jag igång igen med motionerandet.

Nu ska jag slänga mig i soffan o mysa med älsklingen. Om en liten stund ska vi äta varsin liten skagenröra-fylld baguette. Smaskens!! :-)

Ha en bra söndag kväll, kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0