Sol

Har tillbringat hela dagen ute i solen. Jammie!!! Älskar solen! Dock tycker jag att det varit lite för varmt, men plaskandes poolen har varit toppen. Dottern tyckte nog att det var för varmt o även soligt i poolen för hon var inte helt nöjd förrän nu ikväll när vi badade. Men då var ju solen svagare o så var det ju lite svalare i luften...

Idag kom äntligen min bikini. Har väntat på den hela veckan. Väldigt snygg o satt bra på oxå. Så jag är mer än nöjd. O dessutom hann jag bara få på mig den så fick jag beröm av grannen... :-) Är lite pärlor som hänger ner från den, mellan brösten, såna detaljer gillar jag. Blev en positiv överraskning!! (Det såg jag inte när jag beställde den)


                                             
                                                 (Bild lånad från ellos.se)



Dagens mat har gått bra, men har tyvärr stoppat i mig 100kcal för mycket. Det är jag inte nöjd med idag. Jag åt lite glass när vi hade besök av grannarna (sommargästerna) o det gick av bara farten. Hade jag tänkt efter innan hade jag skippat den... Men men, sånt är livet. O 100kcal är ju egentligen inte så mycket... *pepp*

Kvällens middag blev ½ lammfärsspett, 1½ spett av fläskkött, mycket sallad, 28gr fetaost, 1msk rhode island-dressing. Till det drack jag cola...

Nu ska jag ta o mysa med maken i soffan. O vet ni?? Jag har sovmorgon imorgon! <3 Love it!!

Tror att John Blund varit här o smyghälsat på! Fy fy!!

God natt o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0