Snart

Så har ännu dag grytt.
Ny dag, nya val!

Känner mig mer energisk idag. Så förhoppningsvis kanske jag har kommit över tröskeln nu!! :-)
Vågen imorse visade på -2,6kg sen i onsdags. Verkar som att jag kommer klara -5kg till nästa måndag. :-)

Fm idag ägnar jag åt att packa det allra sista i vagnen. O sen åker vi... Längtar verkligen o hoppas det ska gå bra med vår dotter. Tänk så skönt om vi kunde få det att funka, då kan vi ju åka bort fler ggr... ;-)

Sent igår kväll fick jag för mig att baka åt maken. Men det blev misslyckat. Hur fasiken då?? Inte för att skryta, men detta är nog första gången jag misslyckats med bakning... Gjorde en chokladkaka med fusktosca, men den är KLADDIG o toscan har sjunkit ner o ligger någonstans i kakan... Förbaskade skit. Jag som ville vara gullig "smöra" lite. ;-)
Tur att jag köpte godis åt honom igår, när vi var o handlade.
Det som känns så himla bra, är att jag lätt kunde plocka åt honom, utan att bli det minsta sugen själv.
Undrar själv var beslutsamheten funnits till detta. O jag brukar inte kunna klara mig så här bra, så här "länge"... Suget/hungern brukar sätta stopp vid dag 2-3.
Har nog till 99% bestämt att jag dietar även ikväll. Maken får gärna köpa något flottigt o "snuskigt" till middag, så tar jag en shake... För jag är inte ens är sugen på nåt sånt. Shakerna är ju så goda, så jag dricker gärna dem.... Smakar yoghurt.

Näe ni. Nu har jag inte tid att sitta här längre. Dottern ska ha mediciner, bytas blöja o kläder på o så är det dags för packning..

(Just ja. M, jag kör på "ren kur" fram tills den 8 augusti.)

Tack för att just jag har fått de finaste vännerna man kan ha!!! ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0