Skåpråtta

Som ni säkert märkt så bloggar jag nu mest på kvällarna. Detta beror på att maken jobbar nätter så det är nu, när dottern somnat, som jag verkligen har tiden att sitta här.

Idag har maten gått KANONbra, men nu är jag SUGEN på ALLT!! Blir galen på mig själv. Tror jag har sprungit o glanat i skafferiet säkert 5 ggr senaste halvtimmen.
Hur ska jag bli av med suget?? Detta gör mig skitförbannad, på vippen att jag struntar i allt o moffar i mig allt som finns i närheten, fast jag inte vill! 

                                              

Har precis ätit ½ honungsmelon, men suget är ff kvar, fast jag tror att det minskat liiite. Ska försöka hålla ut. Vetskapen om att det ligger glass i frysen är INTE bra! Som jag mår nu, så har jag så j-a lätt för att bara ge upp o stoppa i mig fel saker... Hatar att må så här!!! Konstig känsla för jag vill ju ändå vara smal o snygg o kunna gå i bikini hemma utan att skämmas ögonen ur mig.

Ska gå o sätta mig o göra färdigt vinglasmarkörerna till sommargästerna, så jag får tänka på något annat för en stund, då kanske suget ger med sig...

Men ni får gärna "bombardera" mig med tips o trix för att få bort suget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0