Sista kvällen för den här veckan...

... som jag har dottern hemma. Imorgon åker hon till korttids igen o blir borta till på måndag.

Den här dagen blev inte riktigt som planerat.
Ett par kompisar ringde på fm o ville komma över o fika. Vi hade annars tänkt att gå ner till "grannarna" o plocka hallon o köpa grönsaker. Men plocka hallon kan vi göra nästa vecka...
Iaf, så kom de strax innan lunchen o stannade en bit in på em så någon "riktig" lunch blev det inte för mig idag. Bara fika... :-(

Nu har jag dock ett problem. Jag har 500kcal kvar att äta för o ca 200 av dem vill jag verkligen äta upp, men vad F*N ska jag äta?!

O styrketräningsprogrammet har jag inte hunnit med idag. Får se om jag kan köra det nu, snart. Bara inte dottern vaknar...

Tycker egentligen om att få besök o snacka lite skit, fika o ha det trevligt. Men jag inser mer o mer att jag numer bara tycker att det är jobbigt. Om det beror på att jag inte mår bra eller för att det förstör mina "rutiner" vet jag inte, men det känns inte bra iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0