Sådär

Fy, vad det är klibbigt! Jag vill ha lite åska o så fint regn så marken får näring o så gräsmattan blir grön igen.

Maten idag har faktiskt gått skapligt. Det är på em/kvällen som det inte gått så bra.
Vi hade besök som även stannade på middag. Så vi grillade kött o åt potatissallad till. Orkade inte stå o göra något mer avancerat. Såklart serverades det sallad till. Annars är det inte gott med grillat!!
O nu har jag precis mumsat i mig lite glass. Så GOTT i denna värme!!

En anledning till att det kan ha gått bra idag är att dottern har varit rena ängeln idag. Har inte gnällt någonting för mig, förutom när pappsen varit i närheten. Möttes av ett leende kl 5 imorse när jag gick in till henne o sen har hon varit såå mysig! Är hon glad, är jag glad..

Får se hur det går imorgon. Då ska vi lämna in chevan för AC-fix, i Västerås. O som tur är så har jag en väldigt snäll pappa som ställer upp o hämtar maken där o skjutsar hem honom. Då slipper vi sätta dottern i vår lilla opel, utan AC.
Ibland är det skönt att ha föräldrar...
Men det medför ju istället att jag får ha henne själv först hela fm när maken ska sova. O sen några timmar på em, när han är o lämnar bilen.. Puh!!

Tur hon har sin lilla pool som hon älskar. Gör dagarna lite lättare att hantera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0