Regnig dag

Var aptrött imorse när lilla sessan gnällde o ville att jag skulle komma. Har väl sovit ganska dåligt i natt pga åskan som dundrade över oss... Men när dottern gnäller så har man inget val, finns ingen snooze-knapp att trycka på, så det var bara att bege sig in till henne. Efter mycket stridande så fick jag henne, ja, mig med, att somna om. Så sen väckte hon mig vid 5:30. Jag var ff väldigt trött, men ändå piggare.
Efter att vi ätit frukost, busat o myst lite så gick vi o lade oss o sov middag. Är sällan jag lägger mig o sover bredvid henne, men idag var det välbehövligt o SKÖNT!!!

Vi satte på hennes fm-mål när vi hade packat in oss i bilen, på väg mot stan. O dottern var väldigt pigg o glad, så vi tog en sväng på stan, inte bara inhandling av filter. Sen åkte vi o kollade på campingen i Kungsör o reserverade en lugn plats till oss tills på lördag. Så nu är det verkligen bestämt. På lördag ska vi premiär-åka med dottern i husvagnen. Lite nervös över hur det ska gå, men allt brukar lösa sig, bara man tar det lugnt.

O eftersom att dottern ff var väldigt glad (ovanligt) så tog vi en tur till Västerås oxå. Så nu har jag fått en ny plattång. Vill inte se ut som en risbuske i huvudet längre. Upptäckte i söndags när vi skulle göra oss i ordning för att åka bort på middag, att den inte fungerade. Kändes som att hela jag var risig o ful, bara pga håret.

Ni må tro att jag har ont i kroppen idag, speciellt händerna. Märks att man inte är van att jobba med veden. O så tjocka otympliga handskar som gör att man får jobba lite extra. Har gått på värktabletter hela dagen idag, för att överhuvudtaget kunna röra på fingrarna. O ni ska veta att det är jävligt ansträngande att sitta här o skriva. Jag passar på nu, när värktabletterna verkar som bäst. :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Snacka skit, du var ju jättefin...;0)

2010-07-30 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0