Plask plask

O så var det en ny dag, o samma värk som igår. Blir galen på det här!! Har bestämt mig för att om det inte är bättre till på måndag så tänker jag ringa läkaren då o kräva att få komma dit.

Min lilla tös vaknade redan halv fyra imorse. Fy vad seg o trött jag är.. Som tur är, så är det fint väder så vi kan tillbringa dagen slöandes i poolen o på filten under parasollet.

Till frukost imorse åt jag 2 smörgåsar, 1 mjuk & 1 hård, 1 skiva rökt skinka, messmör & 1 glas äpplejuice, 267kcal. O strax är det dags för mellis, 2 riskakor o kaffe, 90kcal..
Till lunch idag blir det rester från gårdagens middag, tacos. MUMS!!!! 412kcal.
Sen ikväll när lilla juvelen somnat så tänkte vi grilla lite kött. O maken äter säkert potatissallad till. Jag tänkte äta grillad potatis... Oxå MUMS!!! Middagens kcal-innehåll, är jag osäker på, men det återkommer jag om ikväll....

Nu ska jag ta o fylla poolen så den är lagom varm o klar tills det är dags för bad om några timmar... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0