Orken

Måste bara få börja med att skryta över min fantastiskt underbara man!! Han har nu på morgonen ringt runt till lite olika verkstäder o fått prisförslag ang AC-renoveringen. Knappa 10 000 ska Branzells i Västerås ha för att renovera den. Det är ju halva priset mot vad Opel här i stan ska ha. Så nästa torsdag fixas den till!!!! :-)
Som min bästa M sade. Det är ff mycket pengar. Jo men vi har ändå sparat in 10 000kr... JIPPIE!!!

Sen i vinter om maken får jobbet som han vill ha, så ska bilhelvetet så långt den bara går att få... Vill ha en mindre snyggare bil!!

Idag trodde jag att jag var på G i rätt riktning igen. Kändes bra imorse, men nu vette fan. Dottern bara skriker o gnäller o jag blir GALEN på det!!! Jag känner att jag PÅVERKAS enormt mycket av det. Blir grinig o ilsken som sjutton!!!
Men idag ska jag försöka klara det!! Jag vill verkligen inte vara FET längre! Mot smalare tider!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0