Ordningen återställd.

Nu är livet som vanligt igen, när dottern är hemma. Rutinerna finns där o allt rullar på som det alltid har gjort.
Ganska tråkigt... Men vi vet iaf vad vi ska göra nästkommande dag. ;-)

Har ägnat den här kvällen åt att städa. Innan dottern somnade passade jag på att dammsuga nedervåningen o sen har jag plockat, fixat med tvätt o skurat bort fläckar på köksgolvet. Vill verkligen byta golv i köket, så vi får bort den ljusa MJUKA mattan! Men det får väl vänta något år till. Vill få annat färdigt först. Typ övervåningen!

Har oxå gått nu ett par dagar o funderat på ifall jag kanske ska försöka mig på en kickstart-kur, med Naturdiet, eller likn. För i sånt fall borde jag ju ändå kaaanske lyckas med mitt först uppsatta mål, 85kg till semestern. Det är 2kg/v.

Imorgon ska maken skruva med stora bilen. Behöver se över den inför semestern o så ska han byta bromsklossar, tror jag det var. ABS- & TC-lampan lyser när vi åker med bilen o det har förrut berott på dåliga bromsklossar, så vi gissar att det är det felet nu oxå. :-) O då ska han ha lilla meckar-prinsessan med sig. O jag ska passa på att åka o handla.
Behöver ha bestämt mig tills dess ang mina "diet"-funderingar.. Lutar till 90% åt att jag försöker mig på en "ren" kickstart-kur i minst 3 dagar. Men annars ska jag iaf byta ut 2 av dagens 3 huvudmål, fram tills semestern.

Jag ska ringa läkaren igen imorgon, för jag är ff inte bra i benhinnan. Får se vad nästa steg blir! Vila verkar ju inte hjälpa, för så fort jag joggar så får jag ont igen. Idag har jag varit ute på ett "pass". Av 14 minuter joggade jag 3, uppdelat på 2 omgångar, resten av tiden bestod av rask promenad. Borde man ju klara kan jag tycka, när jag ändå inte joggat ett enda steg tiden mellan 18 maj till 19 juli.

Nu ska jag återgå till mina tankar o funderingar. Återkommer nog inte förrän imorgon med besked om hur jag ska göra.

Kram o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0