Om ni bara visste hur stark jag känner mi...

Om ni bara visste hur stark jag känner mig nu!? Har full energi igen o allt känns toppen! Makens pizza o godis lockar mig inte alls. Dock har jag märkt att handen varit på väg mot godispåsen, av ren vana. En vana som jag ska bryta! Vi har haft det toppenbra idag. Dottern har varit super-snäll hela dagen. Trots att hon inte sovit något sen halv sex imorse. Vi har ändå varit ute på en 2 timmar lång promenad. O det brukar hon inte gilla. Det var lätt att få henne att somna nu vid kl 19. Lika lätt som hemma... :-) Så vi kommer med all sannolikhet att försöka åka iväg med vagnen fler ggr. Det enda tråkiga med den här dagen är att dottern har krampat. Flera st korta frånvaro-attacker o 1 stort riktigt anfall. Usch! Det är ff lika jobbigt att se på o inte kunna göra mer än att hålla om henne o prata lugnt med henne. Nu ska jag mysa lite med maken. Hörs igen imorgon! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Monika

På måndag ska jag oxå börja med shaker, ska köra efter nutriletts rekomendationer. http://www.nutrilett.se/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=137

2010-07-31 @ 21:36:31
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0