När katten är borta...

... dansar råttorna på bordet.

O tyvärr har skåpråttan lyckats få övertaget över mig.

Har ikväll ätit cashewnötter o druckit lite cider. Dock utan alkohol, för jag går ju på tabletter, för benet...

För övrigt så tycker jag att jag haft en kanondag.
Dagens mat:
2 smörgåsar med skagenost, 1 glas juice, 1 actimel,
½ honungsmelon
1 varm smörgås med sallad och vitlöksdressing,
1 liiiten bullskiva,
Pastasallad med kycklingfilé, bacon, pesto och fetaost (10%), bröd
½ honungsmelon,
Cashewnötter, cider.

Törs inte räkna ihop kcal. Fram till cashewnötterna låg jag på 1450kcal, men sen drog det nog iväg. Är inte nötter rätt dyrt i kcal?? O cidern, egentligen helt onödig, men ack så god!

Lär som alla andra dagar ligga o ha ångest i natt över att jag inte lyckades helt bra med den här dagen heller, som alla andra dagar...

Kram o hoppas ni sover gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej tjejen,



Inte ska du väl ha ångest heller!!! Det var en jätte bra dag och du stannade vid nötter och cider <3 Superbra jobbat tjejen!!!



Massor med kramizar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0