Mobilbloggning

Jag gillar det inte riktigt... För det första så kommer det ju ingen rubrik! O sen spelar det ingen roll hur fint man gör sitt meddelande med "enter" o grejor. Allt blir ju ändå i ett enda stycke som en jäkla lång text bara. Frustrerande. Ska googla lite på detta o se om man på något sätt kan lösa mina problem ang detta.

Vet inte riktigt hur mitt ben kommer palla att jogga mera. För jag har känningar idag när jag går i trappor av att jag var ute på min första sväng igår, som innehöll 2!!!!! minuters jogging. Grymt irriterande. Så det blir att ringa läkaren på måndag o se vad nästa steg blir. (Han har semester den här veckan).

Maten idag då. Den är lite osäker. Hittills har det gått bra. 1 skiva lantbröd, skagenost, 1 glas juice, 1 actimel, ½ macka från Subway (Chicken Teriyaki). Hittills har jag då fått i mig 649kcal. Men nu till problemet. Vad ska vi äta till middag?? Antingen blir det pyttipanna eller så blir det sallad eller så blir det 1 Billys pan pizza. Detta är vad huset har att erbjuda. ;-)

Vi har varit en sväng till stan idag, därav mackan från Subway. Maken har varit o införskaffat ett set så han kan få företagsloggan på sina kläder, några plåtbleck, lite småkrafs o så sprang vi på en superfin skjorta som jag tvingade honom att prova. Alltid lika kul!! :-P O den var så fin även på honom, så den var bara tvungen att följa med hem. 
Jag kom hem med en ny hårfön. Min gamla lade av förra helgen...

Åh, jag höll ju på att glömma.
Idag har jag styrketränat, iofs här hemma. Men jag har ändå tränat rumpan, benen, armarna, axlarna, bröstet, ryggen & magen. Gick bättre än jag trodde det skulle göra. Har förhoppningsvis inte så ont imorgon... :-S
Men den som lever, får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0