Måndag

Har haft en alldeles superbra helg. I lördags gjorde vi inte så mycket, vad jag minns iaf. Brorsan var över på kvällen o vi spelade lite kort o så.
Igår hade jag en lugn o skön fm & em. Vi åkte bort på em o hälsade på bästaste familjen i Slagsta.. Mycket trevligt o uppskattat!!! Tack kära vänner för en mysig kväll!
Var väl hemma vid 00.30.

Imorse gick jag upp vid 8 o fixade o donade lite innan det var dags för frulle. Sen har jag hållt på o städat husvagnen fram till nu, med en koooort paus vid lunch. Nu är den så gott som färdig. Ska bara dammsuga ur den igen, när jag fixat till rullgardinerna. För dom behöver spännas upp, så det går lätt att få upp dem. Annars kommer jag få ett flertal vansinnesutbrott under semestern.

Strax ska jag ge mig ut på ett träningspass. Ska bara låta maten sjunka någon minut till.
Vågen var väldigt snäll mot mig imorse. -1,4kg!! Känns kanon! För jag har druckit alkohol flera dagar i helgen o det brukar ställa till det. Nu var det ju inte så att jag drack massor, men ett par glas per kväll har det iaf blivit... O det är ju en del kcal det oxå..

Hörs senare ikväll! Nu ska jag byta om för träning!!! :-)
Kramis bananis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själva! Jättetrevligt....=)

Vi får ta oss i kragen och ta en tur ut på "landet" snarast för en repris....



Kram, kram

2010-07-27 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0