Lunch + middag

Dagen har flygit iväg i ett rasande tempo. Har haft hand om dottern större delen av dagen. Maken hade henne under hennes em-mål. Då fixade jag till kökssoffan, gjorde rabarberpajen, vispade vaniljsåsen, fixade dagens middag, hängde tvätt etc etc. Har inte suttit o bara slappat ens i 5 min idag. Visst jag har suttit i poolen en stund med skruttan o grannarna, men det är ju inte direkt att slappa, utan total kontroll på dottern o hålla i henne...

Lunch hanns inte med idag o middagen (tonfisksallad) åt jag nu ikväll vid 20-tiden. Inget vidare bra. Men så är det när man är förälder till ett handikappat barn. Hinner inte!!!!

Ikväll är brorsan här o det tycker jag kanske inte är sådär jätteskoj. Är APTRÖTT!!! Skulle lätt kunna gå o lägga mig o sova nu.
Orkar inte skriva mer än såhär idag.
Så jag säger nu kram o god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0