Kaffe

Vad vore livet utan kaffe??

Hungrigt o kallt! :-)

Bättre första dag, går nog inte att få.

När jag hade jobbat färdigt i vedboden idag hade maken varit gullig o omtänksam, fast det blev visst lite fel. Han hade ställt 2 cider på kylning, som jag skulle kunna lyxa med ikväll, för att jag arbetat på så bra idag. Jaha, oj då, får du inte dricka det??? Sötis!!

Imorgon kommer jag kanske sättas på prov. Vi, familjen, ska ner på stan o handla hem filter till vattnet o då tyckte maken att det skullle passa perfekt med Subway till lunch. Han tänkte inte på att jag "dietar". Men jag sa att han får gärna äta det ändå, så vi får se hur det blir imorgon. Han verkar inte riktigt vilja inse att jag inte äter/dricker något annat än Naturdiet/Nutrilett... :-P
Sen var vi inne på att åka till Kungsör o kolla hur Ekuddens Camping ser ut. Om vi ev kanske ska bege oss dit på lördag med vår lilla dotter. Men vi får se vilket humör hon är på imorgon. Är hon sur o grinig så har jag ingen lust att åka någonstans överhuvudtaget. Men en sväng till stan blir det iaf, för filtrenas skull.

Nu alldeles snart får jag äntligen bege mig mot sängen. Är trött som sjutton nu o vill bara besöka John Blunds underbara värld.

Kram o god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0