Insikt...

Detta kommer inte fungera. Jag mår inte bra o jag vet inte om jag just nu orkar kämpa med vikten. Värmen gör att jag har noll energi. Idag har jag typ legat i sängen hela dagen!!! Huvudvärken är förjävlig!!
(L, jag har nog nästan rätt att gnälla. Gillar nämligen vintern!!! Att få elda i kamin o ha massor av levande ljus omkring mig. MYSIGT!!!!)

Ska försöka göra ett försök imorgon o skärpa till mig med maten, men om det inte funkar så får det väl vara så. Vill inte må så här. Vill ha ork o energi o hitta på roliga saker med dottern. Tur att hon ibland är på korttids så hon får vara nöjd o glad o slipper vara hemma med sin tråkiga mamma...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej tjejen,



Ååååå vad jag önskar vi var grannar så jag kunde serva dig lite med kall dricka och god mat. Ibland finns inte energin att koncentrera sig åt allt och då bör man koncentrera sig på det viktigaste <3



Jag skickar över lite styrka och kärlek <3



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0