Helgen

I fredags kväll var vi i Västerås o kollade in fiiina bilar. O en hel del fula rostiga gamla lik oxå, men de försökte vi ignorera. Power Meet är något vi inte vill missa. Så mysig stämning o härlig musik!!
Blev ingen bra dag kcal-mässigt.

Igår fyllde grannen 30, så då var vi där på kalas. Tror att kcal ändå gick ganska bra... Drack ju ingen alkohol, pga att jag äter tabletter för benhinnorna, 3 ggr per dag.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Antar att maken vill ut o arbeta på gården..

Jag mår ganska dåligt o vi misstänker att jag håller på att gå ner mig igen (depression/utbränd). Tålamod o energi = NOLL!!
Har inte orken till att göra något fullt ut. Antar att det är därför som min viktminskning går som den går... :-(
Vet inte hur mycket mina nära o kära, förutom maken som märker det. Jag tar ju fram "masken" när det är dags för att träffa folk.

Har försökt att inte göra så mycket när jag är barnledig, men att vila verkar inte hjälpa. O sova på nätterna går dåligt nu igen. Tittade på kl sista gånge 3:45 i natt o kl 7 var jag vaken igen o kunde inte somna om...

Imorgon kommer min lilla dotter hem igen o maken börjar jobba nätter så nu ska jag ta henne själv 5 morgnar i rad... GAH!!!! Kommer vara så trött nästa helg att jag inte vet vilket ben jag ska stå på...
Men det är bara att bita i det sura äpplet o stå ut, för sen veckan därpå så har vi en lugn vecka igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0