Glömsk

Som jag skrev för några dagar sedan så vet jag inte vad det är med mig. Glömmer saker OFTA.

Idag har jag fixat så vi slipper vara så stressade när vi ska åka iväg med husvagnen efter att ha lämnat lillskruttan på korttids. Den tjejen som ska ha henne när vi egentligen skulle ha lämnat kl 16 har gått med på att börja kl 14 istället o då får hon ta 2 timmar från oss, o får betalt av vår arbetsgivare. Så supersmidigt när vi kunde lösa det så.
Man hinner långt på 2 timmar. Speciellt när många campingar stänger kl 21-22 o vi har ju några restimmar.
Dock så har vi inte bestämt än om vi ska börja med Halmstad o den kanten först eller om vi tar Glasriket o det först. Det visar sig när det närmar sig.

Det var något annat jag skulle ha skrivit här, men vad sjutton var det?? Tänkte ju på det när jag gick från köket...
Blir galen på min glömska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0