First day

Så har jag då dragit igång med min kickstart-kur. Eller start o start, har ju iofs redan gått ner en del, men som en extra puff inför semestern....

O det går bra, än så länge.
Tog en krispig chokladbar till frukost o nu till lunch har jag precis druckit en skogsbärs-smoothie. Båda sorterna fick godkänt! Är nog så att smoothiesen är bland det godaste jag druckit vad det gäller sånt här. O då är det en del jag har provat. Barsen var oxå riktigt god om man jämför med hur de brukar smaka. Till middag idag blir det nog en brownie-bar. Får se hur den smakar...

Har hittills fått i mig 1,2 liter vatten. O tuggat på 2 tuggummin.
Vet egentligen hur godkänt sånt är, men jag kör mitt egna race. Så tuggummin (tex extra, stimorol, läkerol etc.) är tillåtet. Likadant med kaffe o te, såklart med mjölk i är oxå tillåtet, enligt mig. Utan mjölk skulle magen paja ihop totalt. Men sånt blir det nog bara till "em-fikat", när maken fikar o så en kopp på kvällen, så jag slipper frysa.

Den här fm har jag tillbringat i vedboden. Har kapat en massa o klyvt en del. Ska ut igen o fortsätta, bara dottern vaknar från sin middagslur. Ska försöka förse mig med jobb nu de närmaste dagarna så slipper jag gå o fundera på ifall jag är hungrig. O eftersom att jag ändå har ont i benhinnan så blir det dåligt med motion, o då är det perfekt att jobba med ved. :-)

Återkommer senare med en em/kvälls-rapport!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Sa till mamma att du sneglat på henne på TP och hon hade minsann sett dig oxå. men inte "vågat" säga hej hon heller...;0)

Hon tyckte att du var så fin!Frågade om du gått ner mycket i vikt.Ta åt dig ordentligt nu....

Puss, och lycka till med "drinkarna". Du vet att jag hejar på dig gumman.

2010-07-28 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0