Den fruktade

Idag fick jag sovmorgon, igen. Har iofs varit uppe ett par gånger i natt. O gick in o lade mig bredvid dottern vid 4-tiden. Men sen fick jag sova ända till kl 6:15.
Upp, käkade frukost o myste lite. Gick  o lade oss o sov igen vid halv nio.. O så vaknade jag vid 11 o väckte lilla prinsessan. Sen in till maken så de fick gosa lite, medans jag förberedde sessans mat. Efter hennes mat åkte hon o jag till stan. Var till Tuna Park o köpte present till brorsan, till apoteket o hämtade ut mediciner till dottern. O så avslutade vi med att handla hem lite "mat" inför helgen.

När vi kom hem så var det bara att sätta fart med att packa husvagnen o greja en massa. Sen fick lilla prinsessan en skön o välbehövlig dusch. Nu tycker hon att det är skönt att duscha. Ligger bara o pratar o njuter... O vi tycker det är så mysigt att få den stunden med henne.

Idag har det varit en sån dag då jag inte suttit o kopplat av, ens i 5 minuter o det har varit bra. För jag känner mig lite hängig idag. Beror säkert på dieten, men jag hoppas att det känns bättre imorgon.
Alla säger ju att dag 3 är värst, så vi får se imorgon. Tänkte väga mig oxå imorgon, för att se vad 3 dagars diet har gett för resultat.

Kommentarer
Postat av: Monika

Fasen vad du är duktig, jag ska oxå...hur länge ska du hålla på??

2010-07-30 @ 23:26:59
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0