Dagens andra inlägg

O det får handla om min andra dag med drinkar/bars.

Dagen har fungerat bra. Tog 1 blåbärsbar till frukost vid kl 6. Sen var jag "så duktig" att jag tog med mig en drink till stan som jag drack, vid kl 11, när vi hade parkerat bilen o fått dottern på plats i rullstolen. Fick faktiskt maken att äta sin lunch på Subway. O jag måste nog erkänna nu i efterhand att jag är lite skadeglad. För dressingen "Chipotle Southwest" var slut o då tog han någon annan dressing. O så var han så "dum" o talade om för mig att det inte alls var lika god dressing. Fasiken vad gott det kändes att sitta bredvid, med dottern i knäet o känna att jag inte missade något. ;-) Elakt? Ja visst. Men oerhört nöjd med mig själv!

Till middag vid kl 15 åt jag en hasselnöts-bar. Faktiskt god den oxå. Under dessa 2 dagar har jag bara provat på nya smaker, för mig. O alla har fått godkänt. Även blåbärs-smoothien jag drack vid kl 18 var god. Fast inte lika god som den med nordiska bär, som jag drack igår.

Ikväll, nu, är jag dock hungrig... Har druckit 3 liter vatten idag. Druckit 2 koppar kaffe med en skvätt mjölk i, tuggat på 4 tuggummin.. Men om bara ca en kvart får jag gå o sova. O då är det ju ingen idé att ta något nu, syftar på kaffe. För då lär jag väl inte sova gott i natt... O det om något behöver jag.
Har nu i kväll kommit på att jag inte får någon välbehövlig sovmorgon denna vecka.... :-( För på söndag när jag egentligen har det, så är ju vi i husvagnen o det blir svårt att sova när dottern vaknar tidigt o man inte kommer undan någonstans...

Nu ska jag passa på att förbereda med vatten inför imorgon bitti, så jag är sovklar efter att dottern fått medicinerna.

Sov så gott! Kramis bananis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0