2 timmar senare

Jag klarade av styrketräningen. Hade sån fruktansvärd träningsvärk imorse o på fm att jag inte trodde jag skulle klara av ett pass idag. Men jag lyckades o det känns SUPERBRA!!!

Hade planerat att köra "löp"träningspasset imorgon, men jag kom just på att vi lovat bort oss imorgon. Vi ska åka till mamma o hämta hem en vedklyv. Vår lilla har det hänt något med o när jag berättade det för mina föräldrar så erbjöd pappa oss deras gamla, som fungerar men är dumt bygg. O så ska vi ev ta med husvagnen hem oxå. Inte så långt kvar tills vi åker nu. 2½ vecka bara!! LÄNGTAR!!

Så imorgon blir det nog en vilodag, om jag inte lyckas klämma in en promenad. Blir ju en lite stressig dag. Lillskruttan ska ju först sova "middag" o hennes väska ska packas o sen sätter vi på hennes mat när vi beger oss mot mina föräldrar. O sen ska ju lilla tösen vara på korttids kl 16. O det är ju dryga timmens resväg bara att ta sig fram o hem igen från mina föräldrar. Satsar på att sätta på hennes nästa måltid när vi är på väg hemåt igen eller oxå om vi kanske hinner hem tills dess. Vi får se imorgon...

Nu snart får jag äntligen gå o sova. Ska bara ge min lilla skrutta sina mediciner först... Blev inte särskilt många timmars sömn natten som var, så jag hoppas på kanske 5 timmars sömn i natt, så man blir liiite piggare iaf.

Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0