1 år

Ny vecka betyder måndag som betyder vägning... -1,2kg! :-)
Kommer nog klara mitt 5kg-mål till v 32... Bara 3 kvar!!! Jihooo!!!

Igår var det äckligt varmt ute. Tillbringade nästan hela dagen i skuggan o inte gjorde jag så mycket nytta heller. Gick på 2 korta promenader med dottern. Ja, jag tror att det var allt. Bad o lek o bus räknas väl inte som nytta va?! ;-)

Benet känns lite bättre. Som jag masserar o donar med det nu, så kanske det ger med sig.

Ikväll ska vi o fira vårt gudbarn som fyller 1 år idag. GRATTIS lilla Wilma!!!
Tänkte passa på att äta middagen innan vi åker dit för då behöver jag ju inte ta något fikabröd. En kopp kaffe blir bra!!! Det är ju så lätt att falla dit om man är lite småhungrig...

För 1 år sen var jag inte så pigg vid den här tiden. Var bakis efter den fantastiskt underbara möhippan!! Ojoj så roligt jag hade. O alla tokerier som blev, bjöd jag på, för jag var så lycklig! En av de bästa dagarna här i livet! Kommer alltid minnas den med glädje! Tycker att det här året bara har rusat iväg! Det är ju snaaaart 1 år sedan jag blev fru...

Den här veckan har vi det ganska lugnt. Dottern åker till korttids idag, kommer hem på onsdag. Åker sen igen på fredag o kommer inte hem förrän nästa måndag... Maken är ev ledig den här veckan. Åkeriet skulle ringa idag om det inte funkade med den andra vikarien, för då ska han få köra extra den här veckan... Men det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0