Vv´s våg

Den visade oxå minus, sen 17 dec. -04kg. Men vv har retat upp mig idag.
Jag har bara 1,5 kg kvar till 10%. Har länge gått o längtat efter nyckelringen. O ärligt talat har jag aldrig varit så duktig med vv som nu. Har i klass tidigare som mest gått ner 7kg. Så detta var verkligen något stort för mig. Att få nyckelringen alltså. Men idag meddelar konsulenten att nu börjar vi om med nya friska tag. 5% & 10% viktminskning, räknas från dagens vikt! VA???!!!! Grymt besviken.
Jag som hade som mål att få nyckelringen om 2 fjuttiga veckor. Nu får jag den typ bort åt hösten då det bara är ca 4kg var tills målvikt innan jag får den!!


Kommentarer
Postat av: Monika

men fan vad surt...

2010-01-07 @ 14:44:25
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0