Underbara säng

Vad jag längtar efter att få sova.

Lilla J är förkyld o har lite förhöjd temp idag. Så vi har haft ett h-vete nu sen hon kom hem.
Så jag vill att hon somnar o att kl går fort så jag oxå får gå o sova!!!

Pp-mässigt idag så vart det en hel del förändringar. Inga nötter till mellis. O inte pyttipanna till middag. Vi åt på Coops restaurang istället, köttfärssås och pasta o rivna morötter till. Räknar den middagen som 15pp.
Hittills har jag fått i mig 30pp o när J äntligen somnar ska jag ha en stooor kopp kaffe o 2 riskakor.

Är grymt sötsugen! O inte blev det bättre när J hade med sig en godispåse hem som hon fick på julgransplundringen i helgen.. Men den får min man äta upp, så slipper jag. För du M, jag vill INTE skicka mess till dig, inte om att jag "fuskat" iaf. ;-)

Kommentarer
Postat av: M

Hehe...så det vill du inte :)

Puss på dig :)

2010-01-12 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0