Trettondagen

Dagen har vi ju som jag skrev tidigare, tillbringat ute hos mina föräldrar. Vi åkte ganska tidigt, redan 9:45. Så någon lunch blev det inte. O mina föräldrar har ingen micro så jag hade inte kunnat tagit med mig min lunchlåda.

Det bjöds på fika först, när alla (läs: min bror) kommit. Men jag smakade bara på en kaka som såg god ut, men det var den inte. Så den fick min "slaskhink" (min man) ta.. Jag tog vindruvor istället. Mycket mumsigare..

O sen blev det kalkon, potatis "gräddsås" och sallad.
Det gick bra där. Lilla J var bara sällskapssjuk.. Så när någon satt hos henne vid TV:n var hon så nöjd så! :-)

När vi kom hem vid 18-tiden var jag grymt fikasugen igen så vi tog fram vårt egna fika. Mycket godare o lite nyttigare t.o.m. ;-)

Pp-mässigt hamnar jag nog ganska så skapligt till, tror jag.. Ja, dagens matte-uppgift visar på 32pp. O jag har ätit färdigt för idag.

Har för ont i tanden så jag vill helst inte äta alls. Blev ingen cykling för mig idag. Hade helt enkelt ingen lust... Var för trött och hade för ont... Har tagit en Ipren till nu o hoppas att det släpper lite...

Men imorgon står det vägning i kalendern :-) O sen blir det minst 30 min på cykeln o så lite styrketräning med hantlar..

                                           

Nu ska jag fortsätta "spöa" gubben i golf! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0