Tränad o matad!

Vad gött det är att äta när man varit så nyttig o tränat..
Blev 30 min SVETT på motionscykeln och 10 min styrketräning med hantlar för armarna o så situps..

                                

Jag lovar er att det rann efter bara 10 min på cykeln.. Men det är ju så skönt efteråt.. Känner mig som en ny frisk hälsosam tjej!

Gjorde ju inte mindre gott heller att middagen var supergod o sund oxå... Köttfärspannkaka med "sallad" gjord på morötter, gurka & tomat.. O köttfärspannkaka är faktiskt gott, kan jag säga er som rynkar på näsan åt det.

Kommentarer
Postat av: Monika

Den var god...vi har oxå ätit det ikväll!!!

KRAM på dig!

2010-01-07 @ 19:03:57
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0