Taktkänsla???

Är det något man inte behöver ha när man är gammal? Vi hade besök idag av min mans mormor o hon sade något som fick mig att bli ledsen...
Nu får du inte bli tjockare. Öhh, vad säger man?
Inte tack iaf..
Jag hade sån god lust att säga att jag har MINSANN GÅTT NER 7KG REDAN...

Börjar ana varför hon benämns som draken när det talas om henne här hemma. ;-)

                                       Det kan vara bra att vara polare med en drake

Men besöket gick bra trots hennes "fadäs". O jag hade minsann rätt. Vi får snart besök igen... Lilla gudbarnet på 6 månader med familj kommer o fikar..

Med maten har det gått bra idag tror jag. Har inte räknat ihop middagen än, men ska väl ta o göra det nu..

Pga tidsbrist idag så har jag inte hunnit ta några foton på mig, men jag ska försöka hinna med det imorgon.
Jag har iaf hunnit träna idag. 35 min flåsande på cykeln o 7 min styrketräning med hantlar. Förlorade sammanlagt över 300 kcal iaf...

                                                       

Näe, nu blir det pp-räkning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0