Subway

Fick det bli idag efter tandläkarbesöket o efter att vi gått en sväng på stan. Evigheter sen! O jag köpte en tunika att ha på lördag, när vi ska på revy. Min man köpte 2 skjortor, för presentkort han fick när han fyllde.

På subway blev det en chicken teriyaki, en hel. Men jag har bara ätit en halv. Gick ju för sjutton inte att äta när hela munnen var bedövad. Det är den förvisso fortfarande, så resterande halvan ska jag äta ikväll, framför TV:n.

Måste ju ärligt erkänna att jag är SÅÅ SUGEN på att moffa i mig en massa godis, bara för att det är så synd om mig... Men jag ska inte för jag vill inte se ut som en julegris!!! 

                                        

 Min man går här hemma o erbjuder mig fika, mjukt o sånt som jag kan tugga. Han vill bara väl, men usch vad det är svårt att stå emot... Så här sitter jag med mitt kaffe o så en cocosboll alá SEEEG... Tror ärligt talat att den hamnar i soppåsen istället för i min mage..
Ja det gör den!!!!
Ni ska bara veta hur nedrans stolt jag är över mig själv, som klarar att stå emot alla frestelser..
O angående subway så mår jag inte dåligt över det. Jag har inte utnyttjat en enda av veckobonusen o så fick jag ihop 8pp imorse när jag tränade. Så jag har GOTT samvete!!

Nu ska jag dricka upp kaffet o sen ska jag lägga mig i sängen o bläddra i klädkataloger, o drömma mig bort till "Smalköping".!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0