Söndag kväll

Januari har tagit slut, nästan... Vad fort det har gått.
Imorgon ska vi lämna vår dotter på korttids. O både jag o min man säger: skönt, i kör! Hon har varit gnällig hela helgen o så är ju vi sjuka både min man o jag så jag längtar bara efter att få slappa o sova framförallt. Min sovmorgon idag varade till kl 7! Sen blev jag väckt av mannen min. Grr!

Känns som att jag iaf fått lite gjort idag. Kört 3 maskiner tvätt. Varit till Tuna Park o FYNDAT. Handlade till dottern för halva halva reapriset. Är supernöjd med mina köp. Plus att hon fick en "skinn"jacka. Hon kommer se så cool ut i den o så den nya scarfen till, blir super!!!

O sen har jag stökat runt här hemma mellan dotterns gnäll o avlösning..

Om jag då ska rapportera vad jag ätit idag så blev det 2dl yoghurt & 1 glas juice till frukost. Kycklingwok med ris till lunch o som efterrätt 2 vv-kakor (Tycker dock inte bättre om dem idag, så de får samma betyg som jag gav dem igår. Vit choklad-hallon var iaf godast! ). Till mellis hann jag bara med 1 kiwi. O till middag åt vi lasagnen från igår... Har hittills ätit 28,5pp. Har alltså 6,5pp kvar att äta ikväll. 2pp kommer gå till nötter o så funderar jag på att ta 1dl yoghurt. Känner mig lite hungrig/sugen o då är yoghurt bra att ta till tycker jag.

Vad tar ni till när suget kommer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0