Skakar...

Har hela dagen idag haft tandvärk med stort T... Usch. Har STORT hål (lagning som lossnat ev) eller så har jag bitit av en tand. Har i 4 månader nu haft ont till o från. MEN jag är så j-a rädd för att gå till tandläkaren. Har aldrig varit det tidigare. Jag brukar peppa mig själv med att lilla J har haft det så mycket värre med alla hennes op, stackaren. Men sen jag var till tandläkaren för 3 år sedan o skulle borra o bedövningen inte verkade.
Så är jag nu livrädd!!!!

Men jag SKA ringa imorgon! Jag är ett nervvrak redan nu!!!

                                        
                                       

Hoppas att jag får en tid ganska snart. För nu vill jag inte ha ont längre. Droppen har runnit över bägaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0