Pannkaka

Jag känner mig ungefär som om en ångvält har varit här i natt o försökt gjort mig till en pannkaka.
Mår skit, rent ut sagt.

Passar inget bra alls nu ju o bli sjuk. Min lilla skrutta fyller ju 4!!! år imorgon... O jag vill inte förstöra hennes födelsedag genom att ligga sjuk. Kan inte riktigt förstå att åren gått så fort. Det har varit himla TUFFT många långa perioder. Men vi har klarat av det. Både som familj o som kvinna o man i förhållandet... Helt otroligt!

                                         

Vi lever inte det liv som vi trodde vi skulle göra.
Men vår lilla tös skänker många glada o roliga minnen.
Som igår bara... Under tiden som jag var i stan så skulle min man duscha tänkte han, medans lilla J låg o åt o kollade på film. När han kommer ut ur duschen så är det "mat" (läs:sondnäring) överallt, på golvet, i dagbädden, på J´s kläder o i J´s hår. Så det var bara för honom att börja "sanera". Lilla J låg i bädden o skrattade hjärtligt gott. (Jag med när jag fick mess om missödet) :-)

Med detta inlägg vill jag bara tala om att jag är mamma till ett annorlunda barn...
O så "gnälla" lite över att jag är sjuk.. Blir nog mest sängläge för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0