Nyårsdagens mat

Tänkte så här i början försöka att inför varje dag planera o skriva upp innan vad jag ska äta. Hoppas det får en bra effekt på min kropp..

Till frukost idag blev det 2 dl 2%ig yoghurt. Ska alldeles strax äta en banan.
Kl 8 ska jag träna o efter träningen satsar jag på att äta havregrynsgröt.
Till lunch idag blir det lätt mat. 2 riskakor o 1 apelsin.
På em ska vi få fikabesök o då satsar jag på att ta 1 liten bit kanellängd o 10 vindruvor.
Som mellis får det bli 1 äpple.
Sen till middag idag serverar "Restaurang Lövnäs" kycklingfiléer med paprika & chili-fraiche, kokt basmatiris, sallad och som dryck till det serveras Lövnäs specialité, iskallt vatten. :-)

                                         

Detta i pp borde landa på ca 24 pp. Då har jag ff 11 kvar. Hmm, får nog lägga in en "större" lunch... Får sitta o fundera lite o se vad jag kan hitta på... Vill ha någon pp kvar tills ikväll oxå, då jag gissar på att vi med stor sannolikhet kommer få besök även då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0