Lunch-kontroll

Nu äntligen har min "lilla" mage fått lite lunch i sig. Den har skrikit av hunger sista timmen...

Hittills idag har det gått riktigt bra, trots att jag lade in ett extra mellis, så ligger jag bra till pp-mässigt, bättre än tidigare t.o.m.
Eftersom att de sista dagarna har känts sådär, vad gäller vikttänket, så satsar jag på att lägga lite extra fokus på bra mat nu o rätt antal pp, så kanske vågen är snäll även på torsdag.

                                       

Nu har jag iaf fått i mig 13pp, av mina 35. Ff för lite.. Fattar inte hur jag ska få i mig mera, utan att det blir käpprätt åt skogen.

Måste nog gå in på vv´s forum o se om jag kan få hjälp av någon. Eller har ni några tips??

Kommentarer
Postat av: Linruz

Hej kikar in här från VV forumet.

Kul att läsa om fler som kör PP.

Lycka till kram Lina

2010-01-19 @ 12:30:01
URL: http://www.litelattare.wordpress.com
Postat av: Anonym

Frukosten kan du lägga in mer på. Ger ju bara 4 pp,såvida du inte har en fullfet variant. Skriv gärna pp på din checklista så vi ser hur du räknar.

2010-01-19 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0