Lite gott o blandat

Jaha, då var det lördag morgon.. Fyy! Har bara fått sova 2½timme i natt. Lilla dottern har sovit jättedåligt i natt. Kanske beror det på den förbaskade fullmånen, o som om det inte vore nog så vaknade hon vid kl 2 o kräktes. Lilla gumman!!! Sen efter det så sov hon ganska gott fram till kl 4:30. Sen gick det inte att få henne att sova längre. Så nu ligger hon o kollar film o verkar ganska pigg. Det är inte jag. Får se om jag kanske kan lägga mig o vila middag, när mannen vaknat...

Dagens lasagne ska jag göra på vv-vis. Ska bara hitta något smarrigt recept... :-)

Jag är iaf mycket nöjd med gårdagen. 35pp kom jag upp i... 0pp kvar. Är inte det kanon?!
Fast jag dras ff med känslan av att jag äter för mycket när jag äter ALLA min dagliga pp. Känns liksom helt fel... Man var ju så inkörd med att spara typ varje dag.. Så detta är något jag verkligen måste jobba på. Ingen kul känsla att ha i kroppen, att man misslyckats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0