Jabbadabbadoo!

Jag köpte en ny top idag. Kanske inte så roligt. Men desto roligare var att det är stl 40 på den. Det ni!!!
Så den ska jag ha på mig imorgon. Bild kommer imorgon :-) Jag köpte även ett par nya skor. "Finskor" utan klack.  Det tycker mina fötter om!    

                                

Jag har ett problem oxå...
Hur i hela vetekorn ska jag kunna få i mig 11 pp till idag?? Får väl bli lite chips eller något annat onyttigt kanske!?Sen har jag ju tjänat ihop 8pp både igår o idag som jag inte ätit upp. Men det lär de ju bli imorgon när vi ska på revy med mina föräldrar o min bror. Efteråt ska vi gå ut o äta kinamat...
Ska träna imorgon fm oxå så jag är garderad för maten... Har nog iofs redan bestämt vad jag ska äta, men det är ju skitsvårt att beräkna pp-värden på utemat.
Ngn som vet vad kyckling med blandade grönsaker o ris till är i pp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0