???

Tack för gratulationerna!! Det värmer gott!
Satsar på 10% nästa vecka. Skrev ju för en vecka sedan att det skulle räknas om, men det verkar det inte som. Min mamma nådde dit idag o fick sin nyckelring...
Jag hoppas iaf att jag kan gå nästa vecka, fast på lunchtiden, för vid 10-tiden ligger jag i tandläkarstolen o gör del 1 av rotfyllning av en tand..
Men känner att det vore toppen om jag orkar gå på stan en stund efteråt bara för att få den där nyckelringen, guldstjärnan o så lite pepp från konsulenten. För då är risken liten att jag åker hem o tycker synd om mig själv...

Avslutar detta inlägg med att "tala" om att det vore skoj om ni anonyma talade om vilka ni är, dels som skrivit o dels som läser denna blogg...

En av kommentatörerna bad mig berätta lite hur det känns när jag gått ner så "mycket"..
Jag ska vara helt ärlig o säga. Jag känner ingen större skillnad. 1storlek mindre på byxorna, visst. Men inget på toppar o tröjor.
Känner mig inte märkbart piggare o lättare. Men lite skillnad tycker jag att det borde vara...
Gick faktiskt o funderade på detta senast på fm efter vägningen att det borde ju kännas mycket mer. Men nej!!
Alla pratar ju om att vid 10%-ig viktminskning så har man ju gjort stora hälsovinster. Borde de inte oxå kännas?? Nu är jag ju inte riktigt där än, men ack så nära..

Hur känner ni, om ni gått ner lika mycket/mer än mig?? För jag märker då inga större skillnader. Nu är jag förvisso förkyld, men för 1 vecka sedan när jag var frisk kände jag inget... :-)

Ojdå. Jag avslutade visst inte med att tala om att anonyma får gärna tala om vilka ni är..
Jo, det gör jag ju, fast lite senare istället. ;-)
Nu ska jag slänga mig i soffan o dricka lite kaffe o mumsa vv-bar.  Måste ju oxå kolla hur det gått för de i BL.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0