Det sket sig

Min dag började inget bra idag heller.
Lilla dottern skrek o var bara helt otröstlig. Så jag fick lov att gå upp o ta över. Hon lugnade ner sig något när hon kom till min famn...

Men så åkte jag på magsjuka. Så idag har jag hittills ätit ett par skivor formfranska o så druckit 1 glas vatten. Försöker få i mig mer vatten åtminstone, men det bara rumlar i magen.
Så jag tänker inte väga mig imorgon... Bara så ni vet.
Jag vet ju iaf att jag var under 90 i lördags när jag vägde mig o jag är nöjd med det. Hoppar upp på vågen igen när jag tillfrisknat...

Back to work! Dottern har gnällt HELA dagen idag, KONSTANT!!! :-(

Kommentarer
Postat av: Monika

KRAM på dig!

2010-01-27 @ 19:37:08
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0