Checkpoint

Gårdagen gick bra med både mat o motion.
O idag kommer det gå minst lika bra.

Frukost: 2 dl yoghurt, vindruvor.
Lunch: ½ kycklingfilé, ris, lätt creme fraiche paprika och chili. Till "efterrätt" blev det en banan.
Mellis: 1 äpple och 10 cashewnötter
Middag: Bakad potatis och skagenröra. En stooor sallad.
Maten smakar ju mycket bättre om man har sallad eller andra grönsaker till.
Till kvällsfikat vet jag inte vad vi ska hitta på. Min brorsa kommer ikväll. Jag tänkte ge gubbarna stryk i golf..

                                                    


Med den här maten hamnar jag på 20pp och då har jag ju ff 15 kvar att äta. Får fundera ut något mer att äta o något smaskigt tills kvällsfikat. Får kanske baka något så gubbarna får lite tröstpris, när de är utklassade :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0